ארגונומיה

 

בעידן המודרני אנו נמצאים ישובים מול המחשב או בדרכים למעלה מ-10 שעות ביום. העניין מתחיל כבר בכיתה א' ונמשך ברצף למעשה עד יום מותנו. אם ניקח בפריזמה של הזמן את השינויים שחלו על בן האדם המודרני החל מהמצאת הכסא ועד ימינו, נראה תהליך מואץ של עומסים ובלאי בעמוד השדרה ובמפרקיו. 

הישיבה אינה בראיה לעמוד השדרה אך אנו יכולים באמצעות ארגונומיה נכונה, למזער נזקים. כיצד אנו יכולים? הדבר הראשון שאנו רוצים לדעת הוא כיצד לארגן את יציבתינו בהקשר ישיר לפעילות אותה אנו מבצעים ביום יום. אני רואה בארגונומיה המשרדית וארגונומיה של השינה את שני הנושאים המוזנחים ביותר. הארגונומיה המשרדית הנכונה מתחילה בייצוב המסך מול ארובות העיניים, חשוב שלא יהיה נמוך או גבוה מדי. רצוי להשתמש גם בכרית תמיכה לאזור המתני.

ניתן להשתמש גם במגבת מגולגלת באזור השקע המותני. הדום לרגליים בזווית של לפחות 45 מעלות מומלץ גם כן. אם אפשר רצוי גם מושב מנהלים עם משענת ראש שתוכל לפעול ככרית מנוחה לצוואר כאשר אתם קוראים מסמכים במחשב או גולשים באינטרנט. תתפלאו כמה שעות מול המחשב צווארכם לא מקבל מנוחה כלל. בשינה רצוי לישון רק על הגב או על הצד על כרית גל ארגונומית.


| ארגונומיה || ישיבה נכונה || כירופרקט במרכז |
      לקביעת תורים:
 
רמת אביב:
 03-6412191

הוד השרון:
 09-7454903
 
       
     
אם אתם סובלים מכאבי גב, צוואר, גפיים?

אם יש לך כאבי ראש או מיגרנות?

אם הייתם מעורבים בתאונה ויש לכם צליפת שוט (whiplash)?

אם אתם תפוסים מעומס וממתח? 

ד"ר שחר קנין כירופרקט, מסוגל לטפל בבעיות אלה ולשפר את איכות חייכם! 
 
  • ר.ס.ס. פוסטים אחרונים
  • הדפס עמוד זה
  • ספר לחבר
  • הוסף לפייסבוק
  • הוסף לגוגל סימניות
  • הוסף ציוץ בטויטר
     
   

עיצוב